Jak do nas dołączyć?
Zapisy do Przedszkola odbywają codziennie w godzinach od 9 do 15. Dokumenty należy złożyć osobiście lub mailowo pod adresem biuro@mumula.pl
Przedszkole można obejrzeć po uprzednim umówieniu się z dyrektorem przedszkola – tel. kontaktowy 575 804 981
oraz wypełnij ankietę „Poznajemy naszego przedszkolaka”
Opłata rekrutacyjna wynosi 300 zł
Do przedszkola przyjmowane są dzieci w wieku od 3 do 5 lat.
Rekrutacja prowadzona jest cały rok, do momentu wyczerpania miejsc. Zapisy na nowy rok szkolny (od września) przyjmowane są przez cały rok, a wyniki rekrutacji ogłaszane są do 30 kwietnia poprzedzającego dany rok szkolny.
§1 Podstawowe zasady przebiegu procesu rekrutacyjnego.
- Do przedszkola przyjmowane są dzieci w wieku od 3 – 5 lat.
- W uzasadnionych przypadkach dyrektor przedszkola może przyjąć dziecko, które ukończyło 2,5 roku.
- Liczba miejsc określona w statucie jest liczbą maksymalną.
- Rekrutacja prowadzona jest cały rok, do momentu wyczerpania miejsc. Zapisy na nowy rok szkolny (od września) przyjmowane są przez cały rok, a wyniki rekrutacji ogłaszane są do 30 kwietnia poprzedzającego dany rok szkolny.
- Pozostawia się w każdym roku szkolnym 5 miejsc do dyspozycji organu prowadzącego.
- Zapisy dzieci do przedszkola prowadzi dyrektor placówki.
- Rodzice/opiekunowie prawni zobowiązani są przy zapisywaniu dziecka:
a) złożyć wypełnioną kartę zgłoszenia do przedszkola oraz wypełnić ankietę „Poznajemy naszego przedszkolaka”,
b) uiścić opłatę rekrutacyjną w wysokości 300 zł (słownie: trzystu złotych)
c) podpisać umowę w ciągu 7 dni od otrzymania informacji o przyjęciu dziecka do przedszkola.
8. Rezygnacja z przedszkola po uiszczeniu opłaty rekrutacyjnej może odbywać się poprzez złożenie pisemnej rezygnacji w siedzibie placówki.
9. W przypadku powiadomienia o rezygnacji z przedszkola wpisowe nie podlega zwrotowi.
10. O przyjęciu dziecka do przedszkola decyduje dyrektor przedszkola w porozumieniu z organem prowadzącym.
11. O przyjęciu lub odmowie przyjęcia dziecka (dzieci) do przedszkola rodzice (prawni opiekunowie) są powiadamiani przez dyrektora przedszkola/właściciela ustnie przy złożeniu kwestionariusza lub telefonicznie do 30 kwietnia. Przedszkole nie wywiesza list osób przyjętych.
12. Dzieci, które nie zostały przyjęte do przedszkola w pierwszym terminie zostają wpisane na listę rezerwową. Mogą zostać przyjęte do przedszkola w sytuacji rezygnacji osoby przyjętej z pierwszej listy, uwzględniając daną grupę wiekową.
§2 Szczegółowe kryteria rekrutacji.
- W przypadku zgłoszenia większej liczby dzieci niż limit posiadanych miejsc, stosuje się szczegółowe kryteria przyjęć dzieci.
W kryteriach tych uwzględniane jest pierwszeństwo:
- pierwszeństwo dzieci już uczęszczających do Przedszkola Niepublicznego Mumula,
- pierwszeństwo dzieci, których rodzeństwo uczęszcza do Przedszkola Niepublicznego Mumula,
- kolejność zgłoszeń według danego rocznika i liczby wolnych miejsc w danej grupie.
§3 Dokumentacja procesu rekrutacji
- W Przedszkolu obowiązują następujące dokumenty dotyczące rekrutacji:
a) karta zgłoszenia do przedszkola,
b) ankieta „Poznajemy naszego Przedszkolaka”,
c) umowa o świadczenie usług.
§4 Przepisy dodatkowe
- Liczbę dzieci w oddziałach określają obowiązujące przepisy zawarte w Statucie Przedszkola Niepublicznego Mumula.
- Przez rodziców rozumie się również prawnych opiekunów i rodziców zastępczych.
- W trakcie roku przedszkolnego dzieci przyjmowane są do przedszkola decyzją właściciela/dyrektora przedszkola w miarę wolnych miejsc w poszczególnych grupach wiekowych.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 12 marca 2014 r.
Nadany przez organ prowadzący w dniu 12 marca 2014 r.