Rekrutacja

    Dane dziecka:

    Twoje dane:

    Jak do nas dołączyć?

    Zapisy do Przedszkola odbywają codziennie w godzinach od 9 do 15. Dokumenty należy złożyć osobiście lub mailowo pod adresem biuro@mumula.pl

    Przedszkole można obejrzeć po uprzednim umówieniu się z dyrektorem przedszkola – tel. kontaktowy 575 804 981

    oraz wypełnij ankietę „Poznajemy naszego przedszkolaka”

    Opłata rekrutacyjna wynosi 300 zł

    Do przedszkola przyjmowane są dzieci w wieku od 3 do 5 lat.

    Rekrutacja prowadzona jest cały rok, do momentu wyczerpania miejsc. Zapisy na nowy rok szkolny (od września) przyjmowane są przez cały rok, a wyniki rekrutacji ogłaszane są do 30 kwietnia poprzedzającego dany rok szkolny.

    §1 Podstawowe zasady przebiegu procesu rekrutacyjnego.              

    1. Do przedszkola przyjmowane są dzieci w wieku od 3 – 5 lat.
    2. W uzasadnionych przypadkach dyrektor przedszkola może przyjąć dziecko, które ukończyło 2,5 roku.
    3. Liczba miejsc określona w statucie jest liczbą maksymalną.
    4. Rekrutacja prowadzona jest cały rok, do momentu wyczerpania miejsc. Zapisy na nowy rok szkolny (od września) przyjmowane są przez cały rok, a wyniki rekrutacji ogłaszane są do 30 kwietnia poprzedzającego dany rok szkolny.
    5. Pozostawia się w każdym roku szkolnym 5 miejsc do dyspozycji organu prowadzącego.
    6. Zapisy dzieci do przedszkola prowadzi dyrektor placówki.
    7. Rodzice/opiekunowie prawni zobowiązani są przy zapisywaniu dziecka:
      a) złożyć wypełnioną kartę zgłoszenia do przedszkola oraz wypełnić ankietę „Poznajemy naszego przedszkolaka”,
      b) uiścić opłatę rekrutacyjną w wysokości 300 zł (słownie: trzystu złotych)
      c) podpisać umowę w ciągu 7 dni od otrzymania informacji o przyjęciu dziecka do przedszkola.

          8. Rezygnacja z przedszkola po uiszczeniu opłaty rekrutacyjnej może odbywać się poprzez złożenie pisemnej rezygnacji w siedzibie placówki.

           9. W przypadku powiadomienia o rezygnacji z przedszkola wpisowe nie podlega zwrotowi.

         10. O przyjęciu dziecka do przedszkola decyduje dyrektor przedszkola w porozumieniu z organem prowadzącym.

         11. O przyjęciu lub odmowie przyjęcia dziecka (dzieci) do przedszkola rodzice (prawni opiekunowie) są powiadamiani przez dyrektora przedszkola/właściciela ustnie przy złożeniu kwestionariusza lub telefonicznie do 30 kwietnia. Przedszkole nie wywiesza list osób przyjętych.

          12. Dzieci, które nie zostały przyjęte do przedszkola w pierwszym terminie zostają wpisane na listę rezerwową. Mogą zostać przyjęte do przedszkola w sytuacji rezygnacji osoby przyjętej z pierwszej listy, uwzględniając daną grupę wiekową.

    §2 Szczegółowe kryteria rekrutacji.

    1. W przypadku zgłoszenia większej liczby dzieci niż limit posiadanych miejsc, stosuje się szczegółowe kryteria przyjęć dzieci.

    W kryteriach tych uwzględniane jest pierwszeństwo:

    • pierwszeństwo dzieci już uczęszczających do Przedszkola Niepublicznego Mumula,
    • pierwszeństwo dzieci, których rodzeństwo uczęszcza do Przedszkola Niepublicznego Mumula,
    • kolejność zgłoszeń według danego rocznika i liczby wolnych miejsc w danej grupie.

    §3 Dokumentacja procesu rekrutacji

    1. W Przedszkolu obowiązują następujące dokumenty dotyczące rekrutacji:
      a) karta zgłoszenia do przedszkola,
      b) ankieta „Poznajemy naszego Przedszkolaka”,
      c) umowa o świadczenie usług.

    §4 Przepisy dodatkowe

    1. Liczbę dzieci w oddziałach określają obowiązujące przepisy zawarte w Statucie Przedszkola Niepublicznego Mumula.
    2. Przez rodziców rozumie się również prawnych opiekunów i rodziców zastępczych.
    3. W trakcie roku przedszkolnego dzieci przyjmowane są do przedszkola decyzją właściciela/dyrektora przedszkola w miarę wolnych miejsc w poszczególnych grupach wiekowych.

    Regulamin wchodzi w życie z dniem 12 marca 2014 r.

    Nadany przez organ prowadzący w dniu 12 marca 2014 r.